T3 Awards, Mobile Choice Awards 2012, Top Marka – ASUS

W ostatnim czasie marka ASUS i jej produkty otrzymały szereg prestiżowych nagród. W plebiscycie magazynu T3 ASUS triumfował w aż pięciu kategoriach. W konkursie Mobile Choice Awards 2012 znalazł się na podium pośród najlepszych producentów roku. Kolejnym sukcesem okazał się polski ranking Top Marka 2012, w którym ASUS Polska zajął pierwsze miejsce w kategorii marek technologicznych.

T3 Awards
W tegorocznym, międzynarodowym plebiscycie magazynu T3 ASUS triumfował w aż pięciu kategoriach. Tajwański producent został uznany najlepszą marką technologiczną (Tech Brand of the Year), a aż cztery produkty ASUSa zwyciężyły w swoich kategoriach. ASUS Zenbook UX31 został uznany najlepszym komputerem roku (Computer of the Year), Nexus 7 wygrał w kategorii tabletów (Tablet of the Year), a ASUS PadFone został wybrany najlepszych technologicznym gadżetem (Gadget of the Year). Jednak to nie wszystko. Nagroda za najciekawszy design (T3 Design Award) powędrowała do Transformera Prime.
Więcej o plebiscycie można dowiedzieć się ze strony: http://awards.t3.com/ 


Mobile Choice Awards 2012
Magazyn Mobile Choice organizuje swój międzynarodowy plebiscyt Consumer Awards już od 1997 roku. W internetowym, otwartym głosowaniu wybierani są zwycięzcy m.in. w kategoriach najlepszy telefon, najlepszy tablet czy najlepszy producent. W tegorocznej edycji ASUS zajął wysokie, trzecie miejsce wśród najlepszych producentów urządzeń mobilnych. W kategorii tabletów aż dwa urządzenia ASUSa znalazły się na podium – Nexus 7 zajął drugie, a Transformer Prime - trzecie miejsce.
Ze szczegółowymi wynikami konkursu można zapoznać się pod tym adresem: http://www.mobilechoiceuk.com/sc/news/351/Awards2012.aspx 


Top Marka 2012
Również na naszym, polskim podwórku ASUS odniósł spory sukces w prestiżowym rankingu magazynu Press i Press Service Monitoring Mediów. Najpopularniejsze i najbardziej medialne marki oceniane są w ramach zestawienia w 12 kategoriach. ASUS zajął pierwsze miejsce wśród brandów technologicznych. Tegoroczny ranking stworzono na bazie analizy w sumie ponad 280 tys. publikacji, które pojawiły się w mediach od lipca 2011 r. do czerwca 2012 r. Na ich podstawie stworzono punktację, przyznawaną każdej marce za ilość oraz jakość publikacji - ich zasięg oraz wydźwięk.